買入認購期權 Long Call

買入認購期權  Long Call

一般投資者看好某隻股票時,會買入正股,待股價上升時,賣出獲利。
但這並不是最好的方法,原因是投入本金十分高昂,同時買賣正股所產生出的交易成本,令短炒利潤下降,續而降低risk return ratio,長遠而言降低每單交易的獲勝率。

因此,若筆者目的是投機,是賺價的話,筆者首選期權。

看升的話,可買入認購期權(Long Call),投機者只需付出的期權金,最大虧損為所付的期權金。

當股價上升,認購期權價格同時上升,但期權上升的幅度可比正股價格的升幅高出幾十倍。這亦是期權令人著迷的地方: 槓桿。

******************以下內容涉及現實操作,初學期權者可先略過********************

槓桿幾多倍,視乎兩個因素-期權到期日行使價

以Long call為例,期權到期日愈遠,槓桿愈低; 行使價愈高(OTM),槓桿愈高。

如何選定行使價?
情況1,看急升,買入價外認購期權(OTM) Long Call,delta值選取0.25-0.3之間。
情況2,看升但唔知幾耐先升,買入深入價內認購期權(ITM) Long Call, delta值選取0.85或以上。

何時賣出認購期權(止賺)?
情況1,買入了價外認購期權,當正股價格上升至行使價時賣出,筆者稱為Long到價。
情況2,買入了深入價內認購期權,當正股價格上升至目標價時賣出,原因是買入了深入價內認購期權實際上等如持有正股。

買入期權,風險有限?
Long side風險有限, 唯要付出額外的期權金作保險費。

假設A君玩輸遊戲,答應了我12月尾會用今日現價($60)賣匯豐比我, 但A君未出糧,今日無錢買定匯豐係手,然後在12月尾賣比我。最近個市不斷上升,但A君份糧只有60蚊,A君擔心到出糧之日匯豐已升到100蚊,到時A君無足夠金錢買入匯豐。依個情況下,A君可以買入一張12月到期,行使價為60蚊既匯豐認購期權(Long Call),付出期權金(premium) 2蚊。假設匯豐最後真係升到100蚊,A君可以行使(exercise) 依張認購期權,以60蚊買入匯豐。因此A君付出的期權金($2)可視作為保險費,保障無論匯豐係12月尾前升幾多錢好,A君都可用60蚊買入匯豐。這是期權本來設計的用途:買保險。


以期權作投機
但投機者卻利用了期權作投機工具,用翻A君例子,假設筆者都認為匯豐會係12月尾升到100蚊,筆者同樣以期權金($2)買入一張12月到期,行使價為60蚊既匯豐認購期權(Long Call)。到12月尾,匯豐真係升到100蚊,咁依張認購期權(Long Call)值幾錢呢?答案係至少40蚊(100減60),因為當我持有依張認購期權,我可以以60蚊,買入現價100蚊的東西。
筆者此時以40蚊將依張認購期權賣出, 扣除成本($2期權金),筆者獲利38蚊,獲利19倍!
反觀若筆者當日以60蚊買入匯豐正股,期後匯豐升到100蚊,筆者獲利40蚊,獲利僅為66%

因此,很多人說Long call就是刀仔鋸大樹,以極低本金($2), 有限風險($2),獲取暴利($38)。

留言

  1. 你好,有點不太明白。
    此Long call要如何賣出從而獲利?即是當升到$100時,要先用$60再買入該股票,然後才能再賣出,後而獲取$40利潤?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以直接將依張Long call 賣出,香港期權行莊家制,你按問價便會有人提供Bid Ask 報價,若報價合理,可直接賣出依張Long call。只有當報價不合理時,才會用最後招數,行使依張Long call,以60蚊行使價買入匯豐正股,然後以100蚊市價賣出匯豐正股獲利。(注意,通常只有極度深入價內才沒有報價,或極差報價。)若需行使期權,當中需動用額外資金買入正股,而且行使後不是即時獲得正股,有隔夜風險。

      刪除
    2. 我想問師兄咁張long call到價,我早到期日賣出左張long call.,賺咗差價。之後張call 就唔關我事了?因為我之前傻傻的以為早到期日賣走張long call會變左早short call的。唔敢賣😂

      刪除
  2. 情況1,買入了價外認購期權,當正股價格上升至行使價時賣出,筆者稱為Long到價。

    但點解唔可以等OTM LONG變左ITM先平倉?
    我成日聽人講當OTM LONG一旦變左ATM LONG就應該平倉獲利,話因為有最大槓桿,但其實唔係好明

    回覆刪除
    回覆
    1. Long call由OTM 到ATM,它的價值全數為時間值,內在值為0。當由ATM入價內時,時間值會減少,價內值增加。因此,理論上,要獲得最大槓桿,應在時間值最大化時,即ATM平倉。但現實中,我們可以待極輕微價內(ITM)時才平倉,即delta=0.55-0.6的位置。

      刪除
  3. 當我在11月3買了11月29到期的long call , 我可否自由決左幾時賣出去獲利,還是硬性等到29號system 才自動賣出?

    回覆刪除
  4. 我想買long call,想問隻long call 點先會跌到0,我係正股165 買, expect 升到185,12月11日到期

    回覆刪除
    回覆
    1. 股票期權均以月尾前一個交易日到期,到期日不可能是12月11日,你是否說窩輪?Long call 只在到期日時,股價等如或低於行使價才會跌到0

      刪除
  5. Long call係咪除左到期/股價到零先會變廢紙。
    有意思係二線藍籌試下做

    回覆刪除
  6. 幾日前小米正股約30蚊買了小米三月尾到期35蚊行使價long call,現跌75%,我是否應該仲有時間值時觀望會唔會回升?而我最遲止蝕平倉日是否到期日前一天?有沒有平不了倉的可能?謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 買得近月價外call,你睇緊既係急升,基本上係預輸曬去搏倍數。估錯邊自然會輸,我自己會睇正股價去決定是否平倉,不是看期權金。

      刪除
  7. 請問如果美股購入long call行使價為60蚊既股票,最後升到65蚊,但期權金費用為10蚊,咁最後依張call會係到期日之後發生乜情況?還是會建議平倉?

    回覆刪除
  8. 請問如果美股購入long call行使價為60蚊既股票,最後升到65蚊,但期權金費用為10蚊,咁最後依張call會係到期日之後發生乜情況?還是會建議平倉?

    回覆刪除
  9. 請問long call應該怎樣止蝕? 股價一回調就馬上止盈? 還是因為有超過半年的時間,容許較闊的止蝕空間? 謝謝指教呀!

    回覆刪除
  10. 你好!想請教一下買期權 買長線 姐係23年24年到期要注意D咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 要用期權計算機計下合理價,因遠月太少人報價,報價可能會極不合理。

      刪除
  11. 你好,想請教一下,如買入long call跟現在股價一樣的價格,有上升趨勢,期權金價已升1倍,請問到期日前應該做什麼行動?如在到期日已升穿行使價,是否可以保留該行使權不賣出,亦不買入正股直到在上升?最後,如要使用行使價買入正股,有沒有要求買多少?

    回覆刪除
  12. 有幸看到你的網頁,獲益良多👍🏻
    想請教,如果我買了一張Long Call, 入了價而且未到期,價啱想賺差價平倉賣出這張Call, 那我竟不是由Long Call 變為Short Call?豈不是變為有義務? 我是否理解錯了?請指教🙇🏻‍♂️

    回覆刪除
  13. 想請教下下面個案例可以有咩方法拆解,本身我買左堆ditm既LC,仲有3個月到期,我想平倉走人,但無人出價,有咩方法?有諗過用LP鎖倉,但LP個成本有d高,如果直接沽正股,去到到期唔知work唔work。

    回覆刪除
  14. 請問做了一張 Long call 後,如想賣出, 是否即是平倉? 或即是 將 Long call 平倉等於做返一張 short call?

    回覆刪除

張貼留言

這個網誌中的熱門文章

買入認沽期權 Long Put

沽出認沽期權 Short put