【我的投機旅程】

 我的投機旅程

由零知識開始計起,不經不覺已經進入投機的第八個年頭。

一切由一個技術分析入門班開始,大學year 2 的時候,誤打誤撞下reg左一個技術分析入門班。當時Reg依科既原因好幼稚,就係因為Technical 依個字,個名好似好勁咁就報左,實際我當時係完全唔知咩黎,而且個課程係第一年開,無任何人知伏唔伏。

第一堂,個教授先講易經,再講陰陽八卦。然後話自己唔在意錢,因為佢只需要知佢幾時同要幾多,佢就可以係市場拎番黎。一班40人,39個人恥笑了這位教授。

無錯,我就係無笑既唯一一個。無笑係因為我當時覺得,佢用平淡既語氣講依番說話,唔似係講笑。

唔洗問有無得報啦,個教授已經退左休,而且教既內容無特別,只係極簡單地話比大家知,現存有咩既技術分析方法,只有introduction,沒有任何深入討論。

真正令我相信技術分析係之後既一份功課。

個課程係80%分數來自一份功課,上左三堂,就叫我搵一個交易機會,講點解買升/買跌,止損同目標價點訂。而三個月後會用市場對答案,最後交易成敗直接決定咩grade

大佬呀,上左6個鐘堂,你就當我係分析師?

都無計,過左add drop period,我只能夠做好份功課。

我坐左係bloomberg terminal前面一個星期, 睇左超過4000隻港股美股既圖表,最後搵到一個完美的好倉交易機會,隻野叫銀泰商業。

之後,銀泰商業係交功課後一個月內被收購,升到傻左,個教授話有跟機極少部份同學既交易機會,賺左7位數。我諗99%有我份功課,因為最後我個GradeA(P.S.但佢一蚊都無分番比我)

依個經歷令我知道,原來只要做足功課,係市場賺錢真係有可能。都係依個page – “投機先要溫功課既由來。

第二年,開始接近狂熱地學習技術分析,大部份天地堂時間都係大學圖書館渡過,睇完一本又一本幾百頁,全英文既技術分析書籍。可惜既係,part time 錢有限,本少賺左都唔夠去玩。

第三年,上左Options and Future,先知原來只要有技術,本少一樣可以賺大錢。依一年我用左大部分時間去研究各種衍生工具,主力係期權。

第四年,開始番工,可憐既會計工作,對此我完全無興趣。但依份工作可以累積到本金比我投機,開始成為半職Trader,一邊番工,一邊做Trade。利潤都可觀,問題在於唔穩定,有些月份賺得多,有些月份埋單仲要輸佣金。

 

依一年參加左個交易比賽 – “輪神的誕生,拎左個冠軍。重點唔係個獎,而係識左Alan – 紅磡索螺絲。因為個比賽,對左紅磡索螺絲幾個月,佢發現左我一個致命既問題,無好既風險管理方法,有些交易過份Aggressive,於他作為第三者角度,當時我部份交易是接近賭博。

好彩係我奶野之前識到Alan,又用左一年研究風險管理。

第五年,我整理左成個交易流程叫做投機十步曲,將交易變得流程化。

流程化既好處係我確保每一個交易都經過完整分析。更重要既係所有被紀錄,不同交易策略的sample size不斷增加,更精準地了解每個策略的成功率和平均風險回報率。有系統地將經驗變成優勢,建立正向循環。

第六年,交易利潤已經每月穩定地超越全職工作收入。但當時想做夠3年拎埋個CPA,結果拖夠3年才resign

依一年已經下定決心要全職投機,但卻覺得空虛寂寞凍,因為全職投機的朋友太少,我懷疑投機係世上最毒的職業。

突然見到我要做富翁搞左個比賽,一心諗住走出comfort zone,不再做毒撚,去參加個比賽,識番幾個交易員,結果識到人之餘仲贏左個比賽。

第七年,正式全職投機,感受到咩叫自由自在,開左個Discord Channel,識多左志同道合,一班對交易認真既朋友。

但去到年中,突然覺得人生無左目標,毅然決定2023()一邊投機一邊去一年旅行,擴闊下自己既眼光,看看人生不同的可能性。


每個投機者都會有自己的路,不必跟誰比較。

我既投機路並不短,由零到可以全職交易足足用了5年。沒有甚麼破產負債洗心革面再翻身,也沒有甚麼裸辭破釜沈舟的劇情,只有每天一點一點的經驗累積,盡力做好每一件小事。

如果你問我,點先可以成為全職投機者,我答唔到你。

真係要我答,我會話係意外同運氣。

意外在於,當初我只係單純地對技術分析有好大興趣,探索過程意外地變為技能。若單純地為賺錢,我諗我堅持唔到咁多年。

運氣在於,交易路上遇到好多貴人,係我犯下大錯之前發現並解決問題,令我行既錯路比大部份人少,不需花雙倍時間行番正軌。

有些讀者同我講,佢地比我更幸運,原因是他們比我後生,投機初期學到投機十步曲,唔洗好似我咁由零創造一套系統。

我答佢,都係因為你對投機認真先會識到我,本身個page都預左唔多人睇,因為對投機認真係少數。我感激投機路上遇到既貴人。世界好公平,不能只Take,如果可以,我都希望我可以Give

你的讚好是我續續更新的動力。

Patreon 只招待對投機認真的人,若想識一班有質素的Trading Buddy,加速學習時間,可訂閱加入Discord Channel

https://patreon.com/studyb4uinvest

IG︰https://www.instagram.com/study_b4_u_invest
FB︰https://www.facebook.com/studybe4uinvest


留言

這個網誌中的熱門文章

買入認沽期權 Long Put

買入認購期權 Long Call

沽出認沽期權 Short put